March 9, 2007

پروژه دوم- 3

از ساعت 4:30 تا 9:30 وسایل رو مرتب کردم و همه رو گذاشتم توی کوله ها. 72 تا کوله پشتی.36 تا دخترونه، 36 تا پسرونه، ردهء سنی 7 تا 12 یا 13 سال. 4 تا دفتر نقاشی با یه تی شرت دخترونه کم آوردم که باید دوشنبه بخرم. کتاب ها رو هم دی روز تحویل گرفته بودم. همه چی خیلی خوبه. حس خیلی خوبی داشت بسته بندی ها. فکر کردم کاش همون قدر که ما از این بسته ها ذوق می کنیم صاحب های کوچولوشون هم ازشون لذت ببرن. 6 تا خمیر بازی و 9 تا روسری هم اضافه آوردم که می تونیم یه جور دیگه بسته بندی شون کنیم و به بچه ها بدیم. خوراکی هاشون رو هم آخر هقته می گیرم.
دست همه تون درد نکنه. کار که تموم شد یه گزارش کلی واستون ایمیل می کنم.

7 comments:

Anonymous said...

Shahrzad joon ye donya mamnoon. kash manam boodam o behet komak mikardam. zahmate asly ro to keshidy. khaste nabashy dooste khoob :)

Anonymous said...

خب ما که واسه اون مراحل آخر آماده ایم.
راستی چیزی هم که گفتی یه سرچی کردم. از این طرف هم یهو چندتا از بچه ها جمع شدند واسه چندتا خانواده. فکر کنم فعلا همین جوابگو می شه. یه سری جا سراغ دارم باید پرس و جو کنم ببینم در چه وضعند چیزی که شنیدم خیلی دقیق نبود.
خسته نباشی دوستم

Anonymous said...

بسیار عالی

Anonymous said...

خواهش می کنم. قابلی نداشت!

شراره شریعت زاده said...

mer30 shahrzad joon.khaste nabashi

meisamjonam said...

خوش به حالتون

Anonymous said...

سلام و تشكر بابت همه ي زحماتي كه كشيدين.