September 2, 2006

شرق شنبه 11 شهريور

احمدی نژاد: آمریكا بزرگترین سانسورچی دنیاست


گروه سیاسی: «محمود احمدی نژاد» دولت آمریكا را بزرگترین سانسورچی دنیا توصیف كرد كه حتی اجازه نمی دهد مردم این كشور از اخبار واقعی دنیا مطلع شوند.رئیس جمهور این اظهارات را در دومین روز از سفر استانی خود به آذربایجان غربی عنوان كرد و با اشاره به پیشنهاد مناظره اش با جورج بوش گفت: این موضوع را مطرح كردم تا دو طرف دیدگاه های خود را درباره مسائل مختلف بین المللی مطرح كنند و مردم جهان با آگاهی و هوشیاری خود درباره حقیقت این دیدگاه ها قضاوت كنند، ولی مدعیان گفت وگوی آزاد و عادلانه با این پیشنهاد مخالفت كردند. او كه در جمع مردم ماكو سخن می گفت در تشریح دلایل مخالفت آمریكا با مناظره اظهار داشت: «آمریكایی ها هیچ منطقی برای ارائه ندارند. آنها در برابر منطق ایران ضعیف هستند و می ترسند كه در برابر آن شكست بخورند. ممكن است آنها نگران باشند كه در یك مناظره آزاد جنایت ها و تخلفاتشان آشكار شود و ملت های عالم متوجه شوند كه پشت نقاب صلح، دوستی و حمایت از حقوق بشر، آزادی و دموكراسی آنها چهره ای خشن و ظالم و استكباری قرار دارد. آنها می ترسند چهره واقعی شان برای ملت ها آشكار شود.وی با اشاره به شرط پخش بدون سانسور مناظره برای ملت آمریكا اظهار داشت: آمریكا حتی اخبار داخل كشور خود را پنهان می كند كه نمونه آن در توفان جنوب شرق این كشوربود كه طی آن ده ها هزار نفر از مردم كشته و بی خانمان شدند. صدها برابر قبل از حضور آنها مردم عراق كشته و مجروح می شوند. ولی آنها اجازه نمی دهند اخبار كشته های آمریكا در عراق شنیده شود و اخبار دروغ به مردم می دهند. این سانسورگری در حمله ناجوانمردانه به لبنان نیز تكرار شد.احمدی نژاد خطاب به قدرت ها یادآور شد: «سانسورگری تا مدتی می تواند شماها را سركار نگه دارد، ولی مردم آمریكا از طریق اینترنت، ماهواره و شبكه ها آگاه خواهند شد.»

به جاي كلمهء آمريكا ، ايران بگذاريد و متن را از ابتدا بخوانيد با اين تفاوت كه به جملهء آخر اين را هم اضافه كنيد كه اينترنت ايران فيلتر هم مي شود.

خبري مرتبط در اين مورد

با تشكر از دوپا

2 comments:

Anonymous said...

زرنگه ديگه! پيشنهادي ميده كه مطمئنه عملي نميشه. وگرنه چرا با يك خبرنگار ايراني مناظره بي سانسور نمي كنه.
در همين زمينه:
http://www.roozna.com/Negaresh_site/FullStory/?Id=19048

Anonymous said...

با این صحبت های روشنگرانه ایشون-ا.ن.- که هیچکی بجز ایشون درک و فهمش رو نداشت و نداره و نخواهد داشت، آقای بوش دوپا داشت دوپای دیگه هم قرض کرده و الفراررررررر... این بشر واقعن اینقدر ساده است یا فکر کرده مردم اینقدر خنگن!!؟