May 15, 2008

پروژه7- توضیح یک کامنت

سلام آقا وحید
از این که کامنت گذاشتین ممنون ام. راستش خوب این می تونه دغدغهء خیلی ها باشه و من اصلا ناراحت نمی شم. یکی از راه هایی که بتونین اطمینان کنین اینه که اگر کسی رو می شناسین که منو می شناسه و از پروژه های قبلی خبر داره بپرسین.
اگه آرشیو این وبلاگ رو بخونین می بینین که از این دست پروژه ها قبلا انجام شده ولی خوب این خیلی هزینهء بالایی داره و اعتماد به طرفین خیلی مهمه. در ضمن شما اگه اطمینان ندارین می تونین یه جور دیگه کمک کنین مثلا اگه جراح خوبی می شناسین یا روان شناس و مشاور خوب واسه این بچه ها اونا رو معرفی کنین.
یکی از دلایلی هم که من هیچ وقت شماره حساب رو توی وبلاگ نمی ذاشتم همین بود. چون همیشه احساس می کردم صورت خوشی نداره. در هر صورت تصمیم گیرندهء نهایی خود شما هستین.

5 comments:

Anonymous said...

هر وحیدی یک وحید نیست به خدا. ما که دربست قبول دارم خانم شهرزاد رو این آقای وحید یکی دیگه است. گفتم اشتباه نشه

Anonymous said...

سلام،
من وضعیت مالی خودم تعریف چندانی نداره ولی جدی پایه شده ام در این مورد هرکاری از دستم بر می آید انجام بدهم. در حد توان مالی خودم می خواهم همراه شما باشم ولی فکر می کنم منابع مالی بسیار خوبی در دسترس داشته باشم که کمک آن موثرتر از تمام دارایی من باشد. کسانی را می شناسم که می توانند در این قضیه حسابی کمک کنند. فقط خواهشمندم که هر گونه داکیومنت، عکس، پستر و تخمین هزینه ها که فکر می کنید بدرد بخورد را در اختیارم قرار دهید.
email : amiri1982@yahoo.com
ا

BA}{AR said...

شهرزاد سلام
من خیلی دلم می خواد کمک کنم. اما هلندم و ازاینجا به ایران پول واریز کردن تقریبا غیر ممکنه. راه حل دیگه سراغ داری؟
من اینجا با
Save the Children
یه همکاری خیلی کوچولو دارم. شاید بتونم ازشون بخوام که باهاتون همکاری کنن.
ایران هم که بودم، با انجمن حمایت از حقوق کودکان همکاری می کردم. اونها هم پزشک و روانشناس کودک خیر دارن. این آدرس ای میل منه، اگر صلاح دیدی، بهم
میل بزن.
bahar.mehmani@gmail.com
خیلی خوش حالم که این پروژه رو راه انداختی.
برات آرزوی موفقیت میکنم،
بهار

Anonymous said...

سلام خانم شهرزاد.
خیلی خوشحال شدم از این که بالاخره قراره به این بچه ها کمک بشه...من دانشجو هستم و کانادا زندگی میکنم...اگر پروژه 7 به طور سیستماتیک انجام بشه میشه اینجا هم پول جمع کرد و کمک کرد...منتها برنامه باید روشن باشه...شما بااین بچه ها ارتباط مستقیم دارید؟...به هر حال اگر ممکنه به من ای میل بزنید:
mahpay@yahoo.com

Anonymous said...

سلام شهرزاد جان
من نسیم رفیعی هستم.آلمانم.اگر صلاح دانستید میتونید از شماره حسابم برای این کار استفاده کنید.من دوست سیما قاسمی هستم.
nasimrafie@gmail.com
موفق باشید