January 17, 2006

نردبانی بی پله تا زمین

خیلی ها ایراد می گیرند. گلایه می کنند. و خیلی چیزهای دیگر.
می گویند شده ای شهرزاد نیوز. شهرزاد سیاه و هر چیز دیگر.
من اما از ابتدا گفته بودم که این جا برای دل خودم می نویسم.
شاید بگویید چرا در دفترچه ای خصوصی نمی نویسی, یا ... من اما به این فکر می کنم که خیلی از کارهای من دلیلی ندارد. این هم یکی دیگرش.
اگر کسی از خواندن حرف های بی سر و ته من ناراحت می شود, اذیت می شود و یا احساس می کند که وقتش هدر رفته, اگر اشتباها دعوت نامه ای برایش فرستاده ام, که گمان نمی کنم! آن را بسوزاند و این صفحهء پر درد و رنج را ورق نزند.
سپاس گزارم.

8 comments:

Anonymous said...

تو اگه وبلاگ ننویسی هم من مث همیشه اگه صلاح بدونم بهت تشر می زنم.دعوت نامه هم گویاسال هاست فرستاده شده و از قرار ضد حریق اه.
یاسی

Anonymous said...

شهرزاد جان، وبلاگ تو از همون روز اولی که شروع کردی جزو انسانی ترين و با احساس ترين وبلاگ هايی بوده که خونده ام. (جزو معدود وبلاگ هايی که تمام پست هاش رو خوندم.) يه جور هوای تازه است. حتی اگه از بدبختی ها و سياهی ها بنويسی. گاهی هم برای آدمی مثل من که غرق روزمره گی ها و سرشولوغی ها می شم مثل يک تلنگر می مونه که يادم نره خيلی چيزها رو. هرچند که تو حتی برای خواننده هايی مثل من هم نمی نويسی و برای خودت می نويسی، اما فقط خواستم بهت بگم که همه خواننده هات اونجوری که گفتی در مورد وبلاگت فکر نمی کنن.
(اسمم رو نمی نويسم چون فکر می کنم خيلی از من خوشت نمی آد! تازه چه اهميتی داره من کيم؟!)

Anonymous said...

خیلی هم خوبه اینجا.
قالبت هم قشنگ شده.
تبریک واسش

Anonymous said...

ياسي جان ما ارادت داريم به شما.اين مال شما نبود.شما مي توني هر وقت دوست داشتي ما رو بزني.البته اگه نردبوناي زندگي بهمون اجازه
بدن
شهرزاد

Anonymous said...

eshtebah bardash nakonid ,dalile eterazam ine ke bayad farhangemun ro avaz konim enteghad az hame chiz va ghor zadan be hame chiz fayede nadare gar che age ham age in koaro bokoni na be naf'e mane va na be zararam ,bayad ye ja'ei amal kard bayad ye ja'ei harf nazad ke khashm darunemun ro besuzune ta be harekat bioftim.bayad esalate az dast rafte ro peida kard (khodsazi chizie ke ma behesh mohtajim)

blog said...

فکر نمی کنم توی این دنیا از کسی خوشم نیاد. یعنی هر کسی به عنوان یک انسان محترمه. ولی این که چه اهمیتی داره راست می گی! هر چند تورو دوست دارم و می دونم کی هستی.
از لطفت هم تشکرات

عامه‌پسند said...

خیلی هم دلشون بخواد!!!!

Anonymous said...

che talkhi dokhtar.