August 3, 2006

ایضا کیهان چهارشنبه 11 مرداد 1385

پاراگراف آخر از

آنها به ما بدهكارند ( يادداشت روز )

نگاه انساني جمهوري اسلامي ايران همواره مورد احترام افكار عمومي جهانيان بوده و هست اما دليلي وجود ندارد حجم عظيمي از سرمايه انساني و مالي اين كشور همچنان صرف مبارزه اي شود كه زيانش متوجه ايران و نفعش متوجه دنياي غرب است. اگر كوتاهي غربي ها و سازمان هاي بين المللي تابع آنها ادامه پيدا كند، راه هاي ديگري هم وجود دارد، مثلاً ايجاد يك كريدور در مناطق كم جمعيت كشور و تحت كنترل كامل كه به كاروان هاي حامل مواد مخدر اجازه دهد به سلامت از خاك ايران عبور كنند و محموله شان را به هر جا كه مي خواهند ببرند. در اين صورت هم هزينه هاي مقابله با سوداگران مرگ، درمان معتادان، و عوارض اقتصادي و اجتماعي اعتياد در ايران به دلايل روشن نظير ريزش كمتر مواد مخدر و افزايش قيمت شديد آن بسيار كاهش مي يابد، هم چهره جوانان شهرها و روستاهاي اروپا و آمريكا بسيار حزن انگيز مي شود. به اين خبر كه حدود دو ماه قبل منتشر شد توجه كنيد: «ماده مخدر جديد فنتانيل طي ده روز تنها در شهر ديترويت آمريكا 48 قرباني گرفت».
غربي ها به ما بدهكارند، خيلي بيشتر از 500 ميليون دلار!
ناصر بهرامي راد


بدون شرح!!

6 comments:

Anonymous said...

یعنی چه؟ من چادر از چین وارد میکنم تا زنانمان حجاب دار باشند پس م به چین هم بدگاره هستیم وگرنه زنان ما بی حجاب میماندند.
اینو اصلن قبول ندارم چون این مملکت از راهی که بتونه برای خودش تبلیغات میکنه یعنی اینکه چهره خودش رو خوب نشون بده و مهم اینه که هیچ موقع نیتش خود ملتش نیست بلکه حفظ نگاهیست که به دولت میشه به هر قیمتی که باشه حتی خون ملتش.
اصن قبول ندارم این حرفا رو، و هیچ بهایی هم نداره، خود آمریکا الان توی افغانستان زمینه رو برای تولید ماده اولیه مواد مخدر فراهم میکنه.
البته من همه مقاله رو نخوندم فقط نقل قول شما رو میگم.

Anonymous said...

fekre badi ham nist /// agreed ! kheyli jeddi

Anonymous said...

این کامنتهایی رو که برات میزارم، که شاید در نگاه اول پرت بنظر برسه، نتیجه احساسهایی که طی همزمان دیدن پست های مختلف شما پیدا میکنم، ببخشید اینقدر پراکنده گویی میکنم، وقتی دوباره میخونم خودم هم باید فکر کنم تا یادم بیاد اینا رو چرا گفتم، شما که مشکلی نداری باهاشون :P
امیدوارم این توضیحی که دادم دیگه واضح و درست نوشته باشم :D

blog said...

این ها همه اش نقل قوله و من هیچی نگفتم . خوب طبیعی یه که من هم با این نظر مخالفم. فکر هم می کنم که نوشته هاتون رو می فهمم. این که یکی از کامنت هاتون رو پاک کردم هم دلیلش این بود که حس کردم نباید چنین جمله ای می گفتین!!

Anonymous said...

salam az invara gozar mikardam ke be webloge to barkhordam badak nist pishe manam biya babaye

Anonymous said...

ما به خاطر وجود بی مثال مون از همه ی دنیا طلبکاریم. اصلآ هیچ کس به خوبی و مهربانی و لطف و صفای ما نیست و سقف آسمون پاره شده و ما افتادیم پایین. ما بر گزیدگان خداوندیم و ماییم که روزی عدالت رو بر زمین حاکم می کنیم. فقط نمیدونم چرااین همه معتاد و بیکار و ... داریم و دنیا ما رو به نام تروریست میشناسه. همه ش توطئه ی استکباره