August 1, 2006

زینب 9 ساله کجاست؟

هم سر دختری هم سن زن خردسال خود دارد
این دخترک عجیب شبیه زینب است
تازه داماد! عروس خردسال را در قمار برده است!

این عکس ها را که می بینم یاد زینب می افتم, زینب کوچولویی که از جایی نزدیک بیرجند بود. فال می فروخت. به غایت زیبا بود و فقط چشم هایش ایرادی داشت که با کمک کسانی عمل شد, اما این عکس ها را که می بینم ترس وجودم را می گیرد., نکند پدر زینب هم ,او را فروخته باشد؟ نکند
نکند
....
راستی پست قبلی در مورد چه بود؟

6 comments:

Anonymous said...

باورش سخته که هنوز همیچین جاهایی با اینچنین فرهنگهای بدوی، توی یه مملکت اسلامی که ولی امرش زنده هست ادامه داره، من که اصن باور نمیکنم، آخه یه چیزهایی بگو که بشه باور کرد، پناه میبرم به خدا ;)
توضیح:ولی امر امام علی، پدر زینب بودن

blog said...

تو کجا زندگی می کنی؟ که باور این چیزا برات انقدر سخته!!!!

Anonymous said...

بنده، توی یک کشوری با تمدنی بیش از دوهزار ساله(مرگ بر شاه و جانشینانش چه با تاج چه با هر چیز پارچه ای دیگه ای) زندگی میکنم یک مملکت متمدن اسلامی(مجهز به فن آوری صلح آمیز هسته ای)، تو نمیدونی اگه ملتی بخواد با ما در بیافتد(کسی هم هست که با ما دشمنی نداشته باشد؟!) پدر جد و آبادشون رو درمیاریم، فقط کافیه که یکی به هواپیمای مسافری ما که داره از روی خلیج فارس(این خیلج فارس هم داره میشه خلیج العرب، ولی اصن مهم نیست، مهم راضیت همسایه و دوستان است) رد میشه نگاه چپ بکنه اونجاست که دیگه هیچکی نمیتونه جلودار ما باشه آنچنان ضرب شستی(ضربه شست همون بیلاخ آمریکایی است نه چیز دیگه ای) بهشون نشان میدیم که خوششون بیاد و دوباره بازم بیان پیش ما، و دوباره با ما شوخی کنن و اینبار ما خوشمون بیاد، باورت نمیشه؟ تازه اینم بگم که ما آنچنان دلسوز و پیشرفته و کامل هستیم که تن تن(واحد وزنی) بسیجی صادر میکنیم به دول دوست، حالا بماند برای چی، چون هیچکی تا حالا نفهمیده، این یک وظیفه دینی ملی مذهبی جانی مالی سرمایه تبلیغاتی است، بهر حال به هر دلیلی باشه مهم اینه که ما توی کشور خودمون مشکلی نداریم و باید به بقیه هم کمک کنیم عین ما بشوند، سرت رو درد نیارم، که تو کجا و ما کجا.
تازه یه بنده خدایی است شب ها میاد و در خونه همه یه کاسه آش میزاره که یه وجب روغن(قابل توجه اون کسانی که فقط نون و خرما میاوردن) روش باشه تا هم تو و همه خانواده و همه فرزندانت هم میتونه از اون بخورن و امام رو دعا کنن.
بازم بگم؟ چی دهنت آب افتاد؟
توضیح : تو اگه مشکلی داشتی فقط کافیه به پدر زینب(پدر زینب امیر المومنین حضرت علی... چرا صلوات میفرستی؟!... بابا جان فقط برای امام خمینی باید سه تا صلوات بفرستی برای حضرت محمد فقط یکدونه همین) بگیش، یا تو رو درست میکنه یا پدرت رو اصلاح میکنه.

Anonymous said...

شهرزاد خودم هم نمیدونم این حرفایی که زدم چه ربطی به نوشته های پست شما داشت!!! اگه خواستی حذفش کن، یکدفعه همه چیز رو با هم قاطی کردم ببخشید دست خودم نبود ولی واقعا دلم میگیره این چیزها رو میبینم.

Anonymous said...

chera befrooshe? mitoone ejare bede roozi 5000toman .... bad fekresho bokon 12 sal ejarash bede kolli bishtar giresh miyad ta inke befrooshe ... kheyli vaght pisha rafte boodam behzisti baraye porojeye karshenasi badesh hamoonja ba hamchin parvandehayi ke albatte kheyli kheyli ziyadam hastan ashna shodam ...

Anonymous said...

دل آدم چه سوزي مي‌گيرد با اين همه ظلم آن هم وقتي كاري از دستت برنمي‌آيد