August 16, 2006

Vanity, definitely my favorite sin.

امشب دوباره فیلم "وکیل مدافع شیطان" رو دیدم. این ریوز هم بد بازیگری نیست اگه فیلم خوب بازی کنه! بازی پاچینو هم با این که کلا دوستش ندارم خوبه. ولی خود فیلم یه چیز دیگه است. همه چی عالیه از فیلم برداری و صحنه هایی که شهر رو یه نوری می گیره تا ... دیالوگ ها هم که خیلی خوبه و فقط می مونه شاه کار فیلم که Paint it black باشه روی تیتراژ آخر فیلم.
حالا شاید دوباره یه چیزایی نوشتم
ولی :




A woman's shoulders are the front lines of her mystique, and her neck, if she's alive, has all the mystery of a border town. A no-man's land in that battle between the mind and the body


Kevin Lomax: What about love?
John Milton: Overrated. Biochemically no different than eating large quantities of chocolate.


The worst vice is advice.

4 comments:

Anonymous said...

آره محشره کجا دیدیش؟

Anonymous said...

اولش بگم که یه هوس کوچولو کردم اونم اینه که بشینم باهات فیلم نگاه کنم البته همش یکسال که تو هم به کارهات برسی
بعد از این مسئله خیلی کوتاه باید خواهش کنم که از طریق بازسازی کلی وبلاگ، جادو رو یه باسازی کلی بکنی چون صفحه آرشیوش به روز نیست و لینکی هم که به آرشیو ماهیانه موجود نیست، البته من همش رو سیو کرد برای خودم، حالا حالا:P
اولش فکر کردم منظورت فیلم کنستانتین بود چون یه دو سه روز بود فکرم رو به خودش مشغول کرده بود هر چی به اسمش فکر میکردم یادم نیومد اما با جستجو برای عکسای فیلمی که تو گفتی به اونم رسیدم، آخه اون یه صحنه نور همینجوری که گفتی داشت، ببخشید دیگه ما این پایین مایین ها میچرخیم به شما که نمیرسیم ;)
انگیسی هم که نوشتی نفهمیدم جزو تیتراژ بود یا اینکه چندتا نقل قول مختلف و جدا از هم !

blog said...

اين ها يك سري ديالوگ از فيلمه كه دوستشون دارم.
تيتر مژنوشته هم باز يك ديالوگ از فيلمه

Anonymous said...

من سه هفته پیش دیدمش. یادمه تا سه روز تو فکر فیلم بودم