August 27, 2006

چند روز پیش بحثی بود در مورد مردم کشورهای مختلف و دولت ها و ارتش هایشان. نظر من این بود که جمعیت هر کشور هر چه قدر کم تر باشد, نظرات مردم و دولت به هم نزدیک تر است. و همین طور الی آخر
حالا امروز مقاله ای در زنستان خواندم که برایم جالب بود. در مورد دختری که به خاطر عقایدش حاضر نشده به خدمت سربازی برود. ظاهرا در اسراییل دختران بعد از اتمام دبیرستان دو سال خدمت سربازی اجباری دارند و پسران سه سال.

راستش الان که دارم این مطلب رو می نویسم یادم رفت که می خواستم چه رابطه ای رو بین اینا کشف کنم. در هر صورت اصل مقاله رو بخونین بد نیست.

2 comments:

Anonymous said...

نظرت ظاهراً بی ربط است: آیا مثلاً رابطه ی مردم و دولت در فرانسه و امریکا کمتر از عربستان و مصر است؟

Anonymous said...

من موندم که وقتی کامنت میزارم لازمه که لینک خونه ی خودم رو هم بزارم یا نه! فکر کنم کار اضافی باشه! تو چی میگی؟
(اینم یه کامنت که ارتباطش رو خودت باید کشف کنی)

حالا خدا رو چه دیدی! شاید یه دفعه اشتباهی کلیکش کردی :)