February 2, 2007

پروژهء دوم

پروژهء اول یعنی کیسه خواب ها تمام شده. هر کدام از دوستانی که مایل بودند از جریان مالی ریز اون خبردار بشن بهم ایمیل بزنن تا بهشون گزارش بدم.
و اما پروژهء دوم:
مقداری از پول های پروژهء اول مونده. اگه بتونیم باز هم پول جمع می کنیم و این دفعه برای بچه های کوچیک خیابونی که هر روز فال و آدامس و گل و ... می فروشن یه سری وسیلهء شخصی می خریم و دم عید بهشون هدیه می دیم. این وسیله ها عبارت خواهند بود از لوازم بهداشتی شخصی، کتاب داستان، مداد رنگی، تی شرت و ... که توی یه کولهء کوچیک بهشون می دیم.
از پیشنهادات و پول های اهدایی شما استقبال می شود.

15 comments:

Anonymous said...

عزيز ... خيلي تصادفي اسمي که هيس بلاي ليستش داشت با عنوان سرمالوده نظرم رو جلب کرد... اومدم و ديدم به چه کلبه مهربوني قدم گذاشتم... حرکتت زيباست! پاينده باشي! شايد لبخندي بر لب کودکي خياباني جان بگیرد! هنوز حسرت نگاهشان وقتي اصرار مي کنند شاخه گلي بخري اشک به چشمانم مياورد! کاش پيشت بودم !

Anonymous said...

راستش مواظب باشین... اون بچه ها معمولا هر چیزی که سر کار بگیرن سهم رئیسشونه و باید بدنش به اون. اگه بتونین یه جوری دیگه بهشون بدین که مال خودشون بشه بهتره. به هر حال خیلی موفق باشین :)

Anonymous said...

مطمئنی اینایی که می خوای به بچه ها بدی دست خودشون میرسه ؟ شخصا فکر نمی کنم هیچ کدوم این کادوها سهم بچه ها باشه . به احتمال خیلی زیاد خودت خبر داری که این بیچاره ها چه جوری کار میکنن

Anonymous said...

شماره حساب؟

blog said...

بی نام عزیز لطفا ایمیل بزنین که بهتون شماره حساب بدیم.
ممنون از توجهتون

شراره شریعت زاده said...

شهرزاد جون موافقم.همون شماره حساب ؟

blog said...

آره شراره جون

Anonymous said...

Shahrzad joon mishe be ye jashe sale no nazdikaye eyd barashoon fekr kard? ye nahar masalan.

Anonymous said...

albatte alave bar chizaee ke khodet gofty

blog said...

بی نام عزیز این کادو ها برای عید خواهد بود یعنی همون موقع بهشون می دیم. ولی برای جشن جا لازمه. اسپانسر بزرگ لازمه. ایده ای داری؟

Anonymous said...

یادمه قبلا در مورد ماهیگیری گفتی و اینها. بهتر نیست پروژه دوم دیگه ماهی گیری باشه. احمدی نژاد را به خاطر کارهای سطحی و برنامه ریزی نشده اش نقد میکنیم حالا که نوبت به خودمون میرسه دست کم کمی اصولی تر و زیر بنایی تر کار کنیم.

blog said...

با برنامه های اصولی موافقم. ولی برنامه های اصولی، سازماندهی لازم داره. تشکیلات می خواد. و خیلی چیزای دیگه که ما الان نداریم. توی پروژهء اول فقط سه نفر اصلی بودن که قضیه رو جمع و جور می کردن و توی این قضیه فقط یه نفر! یعنی فعلا کسی اعلام کمک نکرده. برای پول چرا ولی برای خرید و بسته بندی و باقی قضایا هنوز کسی اعلام آمادگی نکرده. از طرفی کسایی هم که قول کمک مالی دادن هنوز قولشون رو عملی نکردن. پس سخت نگیریم بهتره نه؟
در مورد ماهیگیری هم کسایی هستن که که می خوان به تحصیل یه سری از بچه های نیازمند کمک کنن که خوب الان داره بررسی می شه. پس می شه گفت واسه ماهیگیری هم قدم هایی برداشته شده.
ممنون از یادآوری تون بی نام عزیز!

Anonymous said...

ما هستيم،باي ديفالت فكر كرديم هستيم

blog said...

فکر می کردم. خیلی موافق نیستی آخه یادمه یه بار حرف زدیم و مث که من این جوری برداشت کردم. در هر صورت مرسی که گفتی قلنبه خاتون

Anonymous said...

خوبه :)